Všechny dotazy

vrácení zboží

Dobrý den, koupila jsem u vás pro dcerku 3 brýle ale bohužel ji ani jedny nesedí. Jak je múžu vrátit? Máte nejaký reklamační formulář?

K
Kristýna ‒ 23. 04. 2024
Všechny dotazy
Sdílet na

Dobrý den, vrácení brýlí je možné na jakékoliv naší prodejně nebo můžete brýle zaslat přímo do Chrášťan. Veškeré informace naleznete zde: https://www.profimed.cz/obchodni-podminky#zaruka-reklamace. Krásný den, Profimed

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny