Založení společnosti
Profimed se věnuje dovozu i distribuci stomatologických nástrojů a přístrojů pro zubní ordinace. Sídlí v Českých Budějovicích.
Otevření první pobočky v Praze a zastoupení významných značek v oblasti dentální hygieny
Kancelář, prodejna a sklad v Gorazdově ulici na Praze 2. Malý prostor a velké nadšení. Komunikace je ještě v modrožlutých barvách a na štítu stojí název VŠE PRO ZUBY A ZUBNÍ HYGIENU. Žlutý firemní VW Beatle je ozdoben logy dalších švýcarských značek, které Profimed dováží na náš trh. Vedle PARO následuje v témže roce ještě CURAPROX a HALTER.
Dnes již tato značka v naší nabídce není. Prodávána byla témě patnáct let a v Profimedu byla uvedena jedinečným produktem, tzv. „chlupatým párátkem“, jedním z nastupujících řešení péče o mezizubní prostory.
Otvíráme naši „nejstarší“ prodejnu na Ječné
Praha, Ječná ulice 2. Tato adresa se stává také novým sídlem společnosti. Rozsáhlé prostory na nové adrese zahrnují krom prodejny také kanceláře v patrech nad ní a rozměrné suterénní sklady. Pobočka dostává nový a jednodušší název, PÉČE O ZUBY. Na protější straně ulice sídlí Stomatologická komora.
Profimed spouští svůj první web a na něm také e-shop. Je to první e-shop tohoto druhu u nás. V témže roce na náš trh Profimed uvádí značky G.U.M a Optiva Sonicare (dnešní Philips Sonicare)
Uvádíme ústní sprchy Waterpik
Právě otevírá Obchodní centrum NOVÝ SMÍCHOV. První klasické nákupní centrum umístěné navíc uvnitř města. Mezi sto padesáti obchody je i prodejna PÉČE O ZUBY. Nová prodejna přináší také novou barevnou identitu celé značce. Obchod je celý (včetně barevného tónování skel výloh) provedený v růžové barvě inspirované zdravými dásněmi. Barva zvolená pro rychlou identifikaci a také odlišení od lékárny už prodejnám Profimedu zůstává.
Na trh uvádí Profimed tehdejší americkou jedničku v bělení zubů, značku Rembrandt, a to včetně ordinačního bělení. Vedle Rembrandt získává Profimed výhradní zastoupení další americké značky Waterpik.
Budování franšízových prodejen
Růžové prodejny na Ječné a na Smíchově přivádějí zájemce o franšízu. Všechny jsou po vzoru pobočky Nového Smíchova již provedeny v růžové. Vznikají franšízové prodejny ve Zlíně, Hradci Králové a v Havířově. Současně se zásadně mění komunikace značky, kdy do loga přechází název společnosti, tedy PROFIMED a názvy „péče o zuby“, posléze „péče o zuby a tělo“ se stávají dodatkem.
Rozšiřujeme se na Slovensko
Slovenská dceřiná společnost se z důvodu sporu o obchodní známku nejprve krátce jmenuje ORALIX. V Bratislavě se opakuje osvědčený startovní koncept z Česka. První kamenná prodejna je otevřena v Križné ulici, kde je pod jednou střechou maloobchodní prodejna, kancelář a sklad.
K péči o zuby jsme doplnili péči o tělo
Rodinu poboček Profimed rozšiřuje nová franšízová prodejna v Liberci. V témže roce kupuje společnost PHILIPS značku Optiva Sonicare. Vzniká Philips Sonicare jehož propagace a distribuce pak v následujících letech přechází postupně z Profimedu na nově vzniklou divizi Philips Oral Care.
V tomto roce je také uveden jako novinka koncept péče o tělo. Dosavadní sortiment svým výběrem i kvalifikovaným způsobem prodeje získal náročné a přemýšlivé zákazníky. Mnohdy takové, kteří hledali novinky na našem trhu dosud nerozšířené. Zajímavosti a trendy, kterými se Profimed zapsal v případě zubní péče. Poprvé právě na Ječné je tedy vedle zboží pro zuby představena také kosmetika a kosmetické nástroje.
Otevření 3 nových prodejen
Otevření první prodejny v Brně, v nově vybudované nákupní galerii Vaňkovka probíhá 23.2. 2005 spolu s otevřením celého projektu.
V létě zahajuje provoz malý zlatý butik v pasáži Rokoko u Václavského náměstí. Testujeme zcela nový koncept kosmetických značek Lee Stafford, Tweezerman, Wunderkind, California baby, Talesma nebo Tisserand. V obchodě není nabízena zubní péče. Poptávka po selektivních kosmetických značkách nakonec vybízí k úpravě konceptu a výběr péče o tělo se přesouvá postupně do všech prodejen Profimed.
Před Vánoci (19.12.) pak přichází na řadu dosud největší pobočka, 70 m2 velký prostor v OC Chodov (dnes Westfield). Prostor je obslužně rozdělen do dvou sekcí. Jedna je věnována zubnímu sortimentu, druhá pak péči o tělo.
V témže roce kupuje značku REMBRANDT společnost Johnson and Johnson, která od Profimedu následně přebírá distribuci.
Uvádíme Swissdent a modernizujeme logistiku
Profimed otevírá moderní logistické centrum. Rozsáhlá maloobchodní síť i velkoobchodní distribuce si vyžádala zásadní změnu. Logistika a administrativa se stěhuje do prostorné haly s kancelářemi v Praze 6 v dobré dostupnosti pro kamionovou dopravu.
V prodejně Ječné nadále zůstává marketingové a personální oddělení spolu se školícím centrem.
V roce 2006 se Profimed účastní globálního uvedení značky Swissdent a zajišťuje distribuci značky na středoevropském trhu.
Profimed se prostřednictvím značky Tweezerman připojuje k podpoře Ligy proti rakovině. Materiální podporu věnuje také občanskému sdružení ROSA, které provozuje azylový dům na pomoc obětem domácího násilí.
Nový web a nové služby
Rok redesignu webových stránek, které nově doplňuje profesionální a hojně využívaná poradna. Spuštěna je rovněž bezplatná infolinka.
V centru Prahy otevírá nákupní centrum Palladium a v ní i první ostrovní stánek značky Profimed.
Neobvyklý kruhový objekt nepojímá zdaleka celý aktuální sortiment Profimed a je koncipován jako místo pro rychlý servis okolním administrativním budovám. Návštěvnost a poptávka po celé šíři nabídky nakonec po několika letech vyústila v přesun prodejny ze stánku do klasického obchodu na této adrese.
Rosteme a pomáháme
Do zavedeného Avion Parku Ostrava se hned v lednu stěhuje pobočka Profimed z Havířova a setrvá zde deset let. Třetí prodejna v Bratislavě je situována do rozlehlého komplexu Avion Park Bratislava nedaleko letiště a první zákazníky přivítá na konci března 2008.
Centrála CURAPROX přebírá distribuci v ČR od Profimedu a dalších distributorů.
PROFIMED se poprvé zapojuje do projektu Dobročinný Vánoční bazar z Mokré čtvrti a začíná spolupracovat s Nadačním fondem Slunečnice Heleny Houdové.
Uvádíme přírodní kosmetiku KORRES
Uvedení značky KORRES spolu s otevřením unikátního vlajkového obchodu KORRES na tehdy nejprestižnější pražské nákupní adrese v paláci Myslbek Na Příkopech. Značku prestižní přírodní řecké kosmetiky Profimed zastupoval jedenáct let a spolu s ní otevřel i několik mono brandových obchodů. Prodejna v paláci Myslbek byla prvním obchodem pomalu se prosazující globální značky ve střední Evropě.
PROFIMED Slovensko mění adresu sídla a logistiky. Nové kanceláře a skladovací prostory jsou (dodnes) v areálu nedaleko letiště v Bratislavě.
Na charitativních projektech začíná PROFIMED spolupracovat s Dětským krizovým centrem a se Zeleným křížem.
Uvádíme ikonický MARVIS
Otevření nového logistického a administrativního centra na adrese BUSINESS PARK ZLIČÍN. Do ještě větších prostor se přesouvají sklady a je obsluhující kanceláře. K nim se ale přidává i zbývající administrativa, která dosud zůstávala v sídle na Ječné. Na nejznámější pražské adrese Profimedu tak už nadále zůstává jen služebně nejstarší prodejna, školicí centrum a vedení maloobchodní sítě.
V Brně je otevřena druhá, rozlohou menší, prodejna v nákupním centru Olympia.
Na Slovensku se v nově vybudovaném košickém nákupním centru Aupark otevírá též pobočka Profimed.
Na středoevropský trh uvádíme slavnou italskou značku Marvis. Uvedení provází ikonická reklamní kampaň.
Rozšiřujeme se do Maďarska
Profimed vstupuje na maďarský trh. Otevírá svůj první růžový obchod a logistiku v Budapešti. Dnes jsou v Budapešti otevřeny již tři moderní obchody Profimed v nákupních centrech.
Profimed Liberec mění adresu. Obchod se přesouvá do rozšířených moderních prostor centrálně položené nákupní galerie Fórum.
Profimed se nadále angažuje také jako sociálně zodpovědná firma. Pokračuje spolupráce s Nadačním fondem Slunečnice a také s DĚTSKÝM KRIZOVÝM CENTREM.
S pomocí značky TePe je realizován také prodej výtvarně pojatých zubních kartáčků pro vybrané projekty. Prvním z nich je pokračování již dříve zahájené spolupráce se Zeleným křížem. Kartáčky TePe na sobě nesou ilustrace Miloše Nesvadby. Druhým pak je Dětské krizové centrum a třetí spoluprací je realizace pro další ročník Vánočního bazaru v Mokré čtvrti. Autorkou obrázků prasátek je patronka akce Aňa Geislerová a motiv prasátek, který vytvořila patří k nejprodávanějším limitovaným spolupracím s TePe.
Výtěžek z prodeje limitované kolekce Tweezerman SLANT putuje na konto nadace Mama Help.
Profimed upouští od používání klasických plastových tašek ve své maloobchodní síti a nahrazuje je biologicky rozložitelný materiálem.
Celosvětová premiéra SWISSDENT CRYSTAL
Celosvětová premiéra produktu SWISSDENT CRYSTAL se odehrává v režii Profimedu v Praze. Události propůjčuje záštitu i prostory velvyslanec Švýcarska a slavnostní event se odehrává jako zahradní party v jeho rezidenci na Praze 6.
V Ostravě otevírá ambiciózní obchodní projekt – nákupní centrum Nová Karolina. A v ní druhá zdejší pobočka Profimed. V Ostravě pak po několik let budou fungovat vedle sebe dva obchody Profimed, stejně jako je tomu v Brně.
Další prodejna Profimed v Bratislavě. Otevírá se zcela nové nákupní centrum, nazvané podle zdejší dopravní tepny CENTRÁL. Zde do nynějška najdete také prodejnu Profimed.
Rozšiřujeme se do Varšavy a 1. ročník spolupráce s KVIFF
Profimed posouvá svou působnost také do Polska. První kanceláře s logistikou a první obchod vyrůstají v tomto roce ve Varšavě. Zde se postupně etablují dvě prodejny v předních nákupních centrech. Následuje Poznaň a Katovice, kam se posléze s ohledem na blízkost českých hranic stěhuje i tamní vedení a logistika.
V roce 2013 Profimed poprvé spolupracuje s Mezinárodním filmovým festivalem v Karlových Varech. Partnerem festivalového Instagramu je od té doby každoročně, spolupracuje na exkluzivním beauty servisu pro vybrané festivalové hosty a opakovaně zde provozuje svou festivalovou POP UP prodejnu. Ve vybraných letech včetně roku 2013 vybavil pokoje Grandhotelu PUPP zubní péči Swissdent.
Otevírají se dvě další pobočky. V Praze v moderní dostavbě Centra Černý most, v Hradci Králové se již existující prodejna přesouvá do frekventovaného nákupního centra Futurum.
Otevření první prodejny v Budapešti
V prestižním budapešťském nákupním centru ALLEÉ otevírá Profimed svůj maďarský vlajkový obchod.
Je dokončena rozsáhlá úprava pobočky Aupark Bratislava. Nová prodejna má spojením se sousedními prostory po rekonstrukci téměř trojnásobnou plochu a zařazuje se mezi největší obchody Profimed.
TePe s námi slaví padesát let
Klíčový obchodní partner, švédská značka TePe slaví padesát let od svého založení. Profimed při této příležitosti pořádá banket v prostorách velvyslanectví Švédského království za účasti zubních lékařů, švédské velvyslankyně a majitele společnosti TePe.
Je zahájena dlouhotrvající spolupráce s nadačním fondem PINK BUBBLE. Ten se věnuje podpoře onkologicky nemocných dětí a mladých lidí. Profimed ve prospěch fondu, jako již dříve, spustil prodej originálních zubních kartáčků značky TePe, poskytuje opakovaně prostor k prodeji charitativních předmětů a také zapůjčuje POP UP stánek k pořádání promo akcí.
ART OF SWISSDENT
a nová prodejna v Olomouci
Startuje umělecký projekt ART OF SWISSDENT pod značkou SWISSDENT. V tomto roce jako zahajovací ročník bienále. Do projektu se zapojují studenti UMPRUM a vybrané vítězné práce získávají finanční prémii od Swissdent.
Profimed přebírá franšízu s prodejnami ve Zlíně a Olomouc CITY. Na místo stávajících prodejen otevře novou v Galerii Šantovka Olomouc.
Zázemí na míru a naše poslední stěhování
Dosud poslední stěhovací akce – na míru připravená logistika a kanceláře.
Profimed zázemí se znovu zvětšuje a nastává stěhování do areálu v Chrášťanech u Prahy.
Profimed se vedle KVIFF účastní také Mezinárodního festival dětského filmu – ZLÍN. Po úspěchu nápadu v Karlových Varech je i zde provozována festivalová POP UP prodejna. Zde zaměřená na děti. V licenci s Českou televizí je vyrobena série dětských zubních kartáčků TePe potištěná motivem Maxipsa Fíka.
ART OF SWISSDENT podruhé
Druhý ročník soutěže ART OF SWISSDENT slaví mimořádný úspěch. Tři vítězné práce studentů jsou pod záštitou Swissdent vystavovány rovněž v rámci projektu DESIGNBLOK, kde si expozice odnáší ocenění. Některá díla, zejména pak replika antické sochy se zubním kartáčkem se stávají díky velkému zájmu médií obecně známými.
Opakuje se účast na Mezinárodním festivalu dětského filmu Zlín a následně také na KVIFF. Souběžně s oběma událostmi je opět otevřen i Profimed POP UP.
Máme bejby
START „dětského“ Profimedu. Koncept BABY s vlastní pilotní prodejnou v OC Westfield Chodov. V tomto roce Profimed významně rozšířil nabídku sortimentu věnovaného miminkům a dětem předškolního věku. Základním kamenem nové koncepce se stává švédsko-americká značka geniálních pomůcek pro nejmenší – FRIDABABY. Součástí konceptu je samozřejmě zubní péče, ale také moderní a bezpečné nádobí, smysly rozvíjející knihy, hračky a různé chytré vychytávky pro rodiče. Vlajkovou prodejnu otevírá v předvánočním období.
Profimed je v tomto roce poprvé partnerem Nadačního fondu NEURON. Ten finančně podporuje české vědce a jejich projekty. Význam české vědy pro nás i pro svět je značný. A právě toto bohatství je zásadním zdrojem pro naši budoucnost. Velmi si tohoto partnerství vážíme.
Potřetí a naposled je i v tomto roce Profimed partnerem Mezinárodního festivalu dětského filmu Zlín. Jako předchozí roky pokračuje v partnerství KVIFF. Naproti krásnému karlovarskému divadlu stojí přes řeku znovu náš růžový lodní kontejner a v něm POP UP Profimed ochod.
Nový web, charitativní projekty
Po pečlivých přípravách je spuštěna nová verze webových stránek, jejichž samozřejmou součástí je e-shop. Úkolem je přenést co nejvíce ze servisu kamenných prodejen také do online prostředí. Důraz je kladen na poradnu a zapojení nových sekcí věnujících pozornost nejmenším dětem a oblastem zdraví, mimo okruh „jen“ zubní péče. Ze silného hlasu našich klientů víme, jak jsou pro ně obchody s poradnou a možností si věci prohlédnout i otestovat důležité. Roste však i tlak na naše služby přístupnější i mimo velká města. Nadále tak se stejnou péčí rozvíjíme kamenné prodejny i online obchodování.
Pokračujeme ve spolupráci v Nadačním fondem Neuron a nově také s Národním divadlem. V malém gestu finanční podpory se Profimed stává mecenášem dvou „královských“ křesel ve Státní opeře.
Dva charitativní projekty směřují znovu k dětem. Opětovné spojení s Nadačním fondem Pink Bubble nastává prostřednictvím prodeje nových ekologických kartáčků TePe, primárně projektovaných pro charitativní účely. Projekt vedený přímo značkou TePe si klade za cíl podporu organizací usnadňujících život onkologickým pacientům. V roce 2020 se pilotní část rozběhla ve Skandinávii. Díky dlouhodobým vazbám na značku TePe, i spolupráci s nadacemi orientujícími se na tuto problematiku, se v pilotu mohli připojit také Profimed a Česká republika.
Vydražením dvou skleněných srdcí získal prostředky také nadační fond Happy Hearts poskytující po celém světě vzdělání dětem, které k němu mají zhoršený přístup. Poskytuje jim tak naději na lepší budoucnost.
V závěru roku jsme slavili! Parson Russel teriér jménem Raslíček (v průkazu chovu je napsáno Adam z Jeřeně, ale nepoužilo se to ani jednou) oslavil narozeniny. Je naším právoplatným kolegou a parťákem. Do kanceláře chodí pravidelně (i když nyní už méně často) devatenáct let. Ano! Ani se nesnažíme přepočítat, jaký věk to znamená pro člověka a už vůbec si nemyslíme, že dokážeme soutěžit. Krom všech obchodních, vzdělávacích a také charitativních cílů pro rok 2021 máme ještě jeden. Oslavit dvacátiny s Raslíčkem.
Koncept Baby se rozrůstá a hlavním tématem roku je ekologie
Profimed zaujímá další významnou příčku v oblasti péče o zdraví. Základním stavebním kamenem konceptu Profimed Baby se při jeho vzniku v r. 2019 stala švédsko-americká, odborníky oceňovaná, značka geniálních pomůcek pro děti FRIDABABY. Nyní udělala další veliký krok na své cestě pomáhat dětem, ale i rodičům, zachovala si svůj originální pohled na mateřství a uvádí značku s mimořádně silným názorem FRIDA MOM. Profimed tak vstupuje do úplně nového progresivního segmentu péče o maminky.
Rok 2021 je rokem ekologie. Témata jako zelená planeta, recyklace a udržitelnost se stávají přirozenou součástí portfolia řady společností po celém světě. Skandinávský Jordan jako vůbec první na světě obohacuje svou oceňovanou linii Green Clean o recyklované vyměnitelné hlavice na elektrické zubní kartáčky, Swissdent nově používá k výrobě tuby na zubní pastu Biocare kvalitní „zelenou“ alternativu – udržitelný plast s označením I´m green. Tepe nahrazuje své produkty novou generací GOOD z bio plastů a představuje mezizubní kartáčky z recyklovaných materiálů, které díky postupům při výrobě a využití solární energie snižují uhlíkovou stopu o 80 %. Profimed se snaží následovat tyto pozitivní trendy. Vlastní síť prodejen zásobuje bez použití jakéhokoli dalšího obalového materiálu a balení zásilek směrem k jednotlivým klientům důsledně upcykluje. Na rozesílku se v Profimedu používají pouze krabice, ve kterých bylo přijato zboží od výrobců. S jakýmkoli dosud nevyhnutelným novým obalem se maximálně hospodárně nakládá a hledají se další cesty, jak šetřit životní prostředí.
U příležitosti 55. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech byla představena nová podoba prestižní zubní pasty Swissdent CRYSTAL. Po devíti letech střídá černou barvu tuby zlatá a její materiál je stejně jako u pasty BIOCARE ekologický. Postupným přebalením do materiálu značeného "I’m green" projdou všechny pasty Swissdent.
Startuje prodej Waterpik Sonic-Fusion. Jde o první propojení sonického zubního kartáčku a ústní sprchy do jediného přístroje k současnému čištění povrchu zubů i prostor mezi nimi díky patentované kartáčkové hlavici s integrovanou tryskou.
Již potřetí je letos Profimed partnerem Nadačního fondu Neuron, který v posledním zářijovém týdnu vyhlašuje své laureáty.
Jsme tu pro vás 25 let
Profimedu je 12. února 25 let. Od jeho založení se obor, ve kterém působí, zásadně změnil. Dnes jsou již široce dostupné kvalitní pomůcky pro péči o zuby a významně se zlepšila informovanost a motivace veřejnosti. Okruh našich klientů se neustále rozrůstá, přestože mnoho klíčových produktů, jako jsou například mezizubní kartáčky TePe, lze již pořídit nejen v lékárně, ale i v drogerii nebo supermarketu.
Jsme rádi, že naše vize se naplnila a Česko se může pochlubit kvalitní zubní péčí, edukovanými občany a vysokou spotřebou mezizubních kartáčků, kterou by nám mohli závidět mnohé země od hranic na západ.
Profimed otvírá další čtvrtstoletí s novými vizemi. Vedle edukace a distribuce nejlepších řešení v péči o zuby rozšiřuje své zaměření na mateřství, péči o matku a dítě a dále na fytoterapii, doplňky stravy. Do roku 2022 vstupujeme se značkou Dr. BÖHM, prémiovou rakouskou značkou doplňků stravy a léčiv v kvalitě farmaceutické výroby.
S novými vizemi proto přichází i nový slogan. Nově a zcela pravdivě v něm říkáme: Pečlivě vybráno pro vaše zdraví.
Do roku 2022 jsme vstoupili také o jedno prodejní místo větší. Po dvou letech se Profimed vrátil do Plzně. Nový prodejní stánek jsme otevřeli v obchodním centru Olympia.
Profimed zůstává i v roce 2022 oficiálním partnerem festivalového Instagramu. Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech se konal v plném rozsahu a v tradičním termínu na začátku prázdnin. Do centra festivalového dění jsme se vrátili s naší POP-UP prodejnou v růžovém lodním kontejneru a v jejím okolí připravili program, který byl ve své první polovině zaměřen především na děti a edukaci zubní péče – a to ve společnosti plyšových maskotů Boba, Bobka a myšky Šupito. Následovala premiérová veřejná prezentace ucelené řady špičkových produktů pro výkon a svalovou regeneraci značky Dr. Böhm. Pod sloganem “#filmovymaratonsprofimedem” zde odstartovala prodej řada Magnesium Sport.
Profimed se letos poprvé zapojuje do podpory projektu Ceny vévody z Edinburghu (DofE), který působí také v ČR a snaží se o dosažení systémových změn ve vzdělání. DofE je jedinečný celosvětový program neformálního vzdělávání založený na principu „learning by experience“, který zanechává pozoruhodnou stopu v osobnostním rozvoji mladých lidí ve věku 14 až 24 let ze všech sociálních vrstev. Velmi si ceníme takových snah a jsme proto hrdými podporovateli.
Zaměřujeme se na longevity i udržitelnost
Již po desáté se Profimed stal oficiálním partnerem instagramu Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Čilý ruch kolem našeho POP-UP obchodu a růžového stanu, kde se konal bohatý program pro děti i dospělé, doplnila květinová fotostěna, jež se stala doslova hitem. Desátou účast v roli partnera na KVIFF jsme jen o pár dnů později doplnili první účastí na čtyřdenním festivalu COLOURS of Ostrava. V duchu multioborového fóra Meltingpot jsme připravili Zdravou zónu Profimed, která pod sloganem „Žít zdravě už není hudba budoucnosti“ nabídla nejen tu nejlepší péči o zuby a celkové zdraví, ale také edukaci zaměřenou na zdravý životní styl a odborné přednášky na téma longevity.
Tématem letošního roku se v Profimedu stala dlouhověkost neboli longevity. I když je stárnutí přirozeným procesem, dožít se vysokého věku ve zdraví touží každý z nás. Do sortimentu Profimed jsme proto zařadili čtyři prémiové doplňky stravy spermidineLIFE® od biotechnologické společnosti Longevity Labs+, v jejímž poradním výboru zasedají významní členové z různých oblastí medicíny a výzkumu, jako je např. profesor David Sinclair, odborník na genetiku a výzkum dlouhověkosti a jeden ze 100 nejvlivnějších osobností světa. Produkty spermidineLIFE® vyrobené z přírodního, patentovaného extraktu pšeničných klíčků bohatých na spermidin podporují obnovu tělesných buněk a fungují jako „vitamin proti stárnutí“.
Rok 2023 přinesl změnu také v komunikaci a osvětě. Profimed stále více přemýšlí o udržitelném růstu a aplikuje ho do svých procesů. Na edukační akce nově přijíždí – čistě bez emisí – v bílo-růžovém elektromobilu ID.Buzz. Navazuje tím na dosavadní snahu maximálně efektivně nakládat s obalovým materiálem. K rozesílce zásilek používáme obaly, ve kterých jsme obdrželi zboží od dodavatelů, a zbytek důsledně recyklujeme. Do nabídky Profimed také stále více zařazujeme značky pracující ekologicky a udržitelně.