Značku Marvis proslavily zubní pasty, které se v 70. letech poprvé objevily na trhu v dnes už kultovním obalu, který je pro ně tak charakteristický a více než pasty připomíná tuby s olejovými barvami. Od samého počátku Marvis experimentoval s inovativními a netradičními příchutěmi, které se na trhu téměř neobjevovaly a tuto filosofii v sobě nese Florentská značka až dodnes.
Zubní pasty jsou vyráběné léty prověřenou, tradiční metodou, zaručující bohatou, jemnou texturu, díky které je chuť velmi intenzivní a osvěžující. Pasty účinně čistí a chrání zuby, pomáhají předcházet nejen zubnímu kazu, ale rovněž pomáhají chránit před tvorbou zubního kamene a plaku.
Rutinní každodenní záležitost se tak najednou mění ve chvíle plné zážitků pro chuťové buňky a díky elegantnímu retro designu je i pastvou pro oči.
Historie
O historii značky Marvis není známo mnoho detailů, ale první doložené záznamy o ní pocházejí z roku 1958, kdy byla oficiálně zaregistrovaná panem Earl Franco Cella di Rivara. První pasta Marvis byla určena kuřákům a proslavila se svými bělicími účinky a velmi intenzivní mátovou chutí.
Coby téměř zapomenutou značku, zakoupila Marvis v roce 1997 společnost Ludovico Martelli S.r.l., která použila původní recepturu a po zakladateli převzala rovněž inovativní přístup při hledání nových příchutí past a dodnes klade velký důraz na propracovaný design všech produktů nesoucích název značky Marvis.
Zajímavosti
Původ názvu značky Marvis je pravděpobně ve spojení slov Marvel + Vis. Slovo „Marvel“ znamená zázrak a latinské slovo „Vis“ znamená síla. Spojením těchto dvou slov se značka odkazuje na svoji původní recepturu s intenzivní a silnou mátovou chutí past.
V nabídce značky Marvis na českém trhu můžete najít všech sedm vyráběných příchutí: Classic Strong Mint (tradiční výrazná peprmintová příchuť), Aquatic Mint (mátová příchuť s chladivou svěžestí moře), Whitening Mint (bělicí pasta s ledovou příchutí máty), Jasmin Mint (jemné květinové tóny vůně jasmínu doplněné o svěžest máty), Amarelli Licorice (lákavé aroma lékořice s mátovou svěžestí), Ginger Mint (hřejivý mix zázvoru a máty) a Cinnamon Mint (exotická sladkost lékořice s mátou).
Novinkou v sortimentu značky Marvis je koncentrát ústního výplachu s obsahem přírodních extraktů, hojivého propolisu a xylitolu, bez obsahu alkoholu. Ústní výplach je designově velmi propracovaný a skleněná retro lahvička, vypadající spíše jako parfém, ozdobí každou koupelnu a vnese do ní kouzelnou atmosféru let z počátku minulého století.