nepřišlo potvrzení o objednávce ani o zaplacení objednávky
Dobrý den, v úterý jsem zadala na eshopu objednavku, pod jmenem Lucie Zieglerová, ale stále mi nedošlo potvrzení přijeti objednávky a datum vyřízení, byť jsem ji zaplatila - můžete to prosím zkontrolovat, zda je vše v pořádku? Objednávku bych potřebovala obdržet nejpozději v pondělí, jinak prosím o storno objednávky a vrácení platby. Děkuji. S pozdravem a přáním hezkého dne Lucie Zieglerová
Dobrý den paní Zieglerová,
velmi nás mrzí komplikace, které máte s objednávkou, kterou jste u nás udělala. Váš požadavek jsme předali k vyřízení našemu oddělení vyřizování objednávek. Případně, si můžete zavolat od pondělí do pátku od 8 do 15,30 na telefonní číslo 800 10 50 50. Objednávky vyřizuje paní Natálie Pavlisová. Vše může překontrolovat a informovat, jak to s vaší obejdávkou vypadá.
Váš Profimed